‏عرفان زین الدینی فرد‏

‏عرفان زین الدینی فرد‏

 

عرفان زین الدینی فرد، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «بی قرار»، سریال تلویزیونی «گاندو» فعالیت داشته است..

بازی عرفان زین الدینی فرد در فیلم گاندو از آثار برجسته تلوزیونی است و بی شک به یکی از فیلم های جالب و البته قابل توجه تبذیل شده است ، مخاطبان این سریال به طور حتم از این سریال رضایت کافی دارند و سریال گاندو می تواند تا سالهای طولانی به عنوان یک فیلم جداب معرفی شود.

از بازیگرانی که در کنار عرفان زین الدینی فرد به نقش آفرینی پرداختند میتوان به داریوش فرهنگ ، فرهاد قائمیان ، لیلا اوتادی و ... اشاره کرد.



:: برچسب‌ها: ‏عرفان زین الدینی فرد‏ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : دو شنبه 14 مرداد 1398
مخزن آب

مخزن آب

از مهمترین کالاهای مورد استفاده در این روزها می توان مخزن آب را در مصارف مختلف و ظرفیت های مختلف نام برد، با توجه به قطعی آب در مناطق مختلف ، خریداری مخازن برای هموطنان عزیز ضرورت دارد، کالاپلاست عرضه کننده مخازن با ظرفیت ها و طراحی های متفاوت است. در ادامه ویژگی های    مخزن آب    را مشاهده خواهید کرد.

ویژگی های مخزن آب

مخزن آب    در نگه داری و حمل و نقل آب آشامیدنی و فراورده های شیمیایی و مواد غذایی استفاده می شود.
به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت و رنگ های food Grade مخزن آب دارای پروانه ساخت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مخازن، قابل استفاده در صنایع غذایی می باشد.
به دلیل استفاده از فوم در لایه های   مخزن آب    از انتقال گرما از بدنه به درون مخزن جلوگیری می شود و دمای مایعات و مواد درون مخزن ثابت می ماند و به هیچ عنوان داخل مخزن آب جلبک ایجاد نمی شود.
مخازن مخزن آب کالاپلاست تغییری در رنگ ، بو ،مزه ی مایعات ایجاد نمی کند.
قسمتی از دیواره   مخزن آب     برای نصب اتصالات در نظر گرفته شده است که به راحتی قابل سوراخ شدن است.
مخزن آب تمامی ویژگی های گفته شده را در برمی گیرد و انتخابی مناسب برای شما هموطنان عزیز محسوب میشود. در ادامه اتصالات که به صورت مجزا محاسبه می گردد را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

 



:: برچسب‌ها: مخزن آب ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : پنج شنبه 10 مرداد 1398
ست تیکا

ست تیکا

استفاده از فضاهایی که تا کنون از آنها برای دورهمی های خانوادگی استفاده نشده است با چیدمانی زیبا تبدیل به دنج ترین مکان می شود که می توانید خاطره های باورنکردنیی ثبت کنید.استفاده از برخی ست ها که شامل میز و صندلی است ، زیبایی غیر قابل وصفی را به محیط عرضه می کند، در ادامه شما را میزو صندلی آشنا خواهیم کرد که هم زیبا و هم راحت و با کیفیت است.پیشنهاد ویژه ی کالاپلاست به شما عزیزان محصولی منحصر به فرد و خاص است که در ادامه با آن آشنا خواهید شد.    ست تیکا    از مبل های پلاستیکی حصیربافت گالریا با تشک و میز 6 نفره مستطیل بوستون تشکیل شده است.مبل پلاستیکی حصیربافت گالریا با تشک به صورت تکی در کالاپلاست موجود است در صورت تمایل به مشاهده و سفارش صندلی اضافه بر روی عبارت مبل پلاستیکی حصیربافت گالریا با تشک کلیک کنید.میز 6 نفره مستطیل بوستون نیز به صورت تکی در کالاپلاست موجود است در صورت تمایل به مشاهده و سفارش میز اضافه بر روی عبارت میز 6 نفره مستطیل بوستون کلیک کنید.از جمله نکاتی که قبل از خرید ست تیکا باید به آن توجه کنید ویژگی های این میز است بنابراین همراه ما باشید تا   ست تیکا    را بیشتر بشناسید.این ست از جنس پلیمر خاص ساخته شده که مقاوم در برابر نور خورشید و رطوبت است .ست تیکا قابل مونتاژ و جدا شدن از هم است که در هنگام تحویل به مشتریان عزیز این مجموعه قطعات به یکدیگر متصل می شوند.این   ست تیکا    از جنس پلیمر خاص ساخته شده که مقاوم در برابر نور خورشید و رطوبت است ، با ظاهری زیبا و شیک به شکل حصیربافت که می توانید از آن در محیط های خارج از منزل و در فضای باز استفاده کنید.با توجه به این محصول مقاوم در برابر رطوبت است می توانید آن را با آب شست و شو دهید و نگران پوسیدگی و از بین رفتن محصول نباشید شما عزیزان می توانید این ست را در  رنگ های مختلف و پر طرفدار سفارش دهید.از مهم ترین ویژگی های این محصول قیمت مناسب آن است شما عزیزان می توانید تعداد صندلی ها را با توجه به نیاز خود افزایش دهید.

ویژگی ست تیکا

ست تیکا از یک میز شش نفره و دو مبل دونفره حصیر بافت به علاوه دو مبل تک نفره حصیر بافت تشکیل شده است ، با توجه به اینکه هر قطعه به طور مجزا هم عرضه می شود می توانید صندلی ها را افزایش دهید.اگر قصد خرید   ست تیکا     را دارید این محصول را به صورت اینترنتی و یا از طریق شماره های درج شده سفارش دهید. در صورت تمایل می توانید ابعاد و ویژگی های مبل پلاستیکی حصیربافت گالریا با تشک را مطالعه و در صورت نیاز تعداد صندلی ها را افزایش دهید.بخشها : مبلمان 6 نفرهست میز و صندلی رستوران و کافی شاپست میز و صندلی 6 نفرهمیز و صندلی ناهارخوریست میز و صندلی حصیربافتست میز و صندلی پلاستیکی



:: برچسب‌ها: ست تیکا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : شنبه 22 تير 1398
سبد صنعتی

سبد صنعتی

سبد صنعتی   از لوازم ضروری برای حمل و نقل و نگهداری مواد مختلف است. سبد های صنعتی با توجه با کاربردهای مختلفی که دارند در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند به عنوان مثال سبدهایی برای حمل و نگهداری میوه ها ، مرغ و ... .

در این مقاله سبد صنعتی پلاستیکی کد 3087 را خدمت شما عزیزان معرفی می کنیم ،    سبد صنعتی    پلاستیکی کد 3087 موجود در کالاپلاست برای کاربرد های مختلف نام برده شده است در ادامه ویژگی های این محصول و مشخصاتی نظیر ابعاد آن را مشاهده می کنید ، همراه ما باشید.

ویژگی های سبد صنعتی

ویژگی های    سبد صنعتی    پلاستیکی کد 3087 را در ادامه ببینید و در صورت نیاز آن را از کالاپلاست خریداری کنید تا با قیمت مناسب و کیفیت بالا آن را تهیه کنید.

سبد صنعتی پلاستیکی کد 3087 از پلي اتيلن سنگين و رنگ مستربچ ساخته شده است.
مواد كمكي استفاده شده شده در سبد صنعتی پلاستیکی کد 3087 جهت ايجاد مقاومت در مقابل نورآفتاب (اشعه ماوراي بنفش ) می باشد، بنابراین در بلند مدت دچار پريدگي رنگ و يا تركهاي سطحي و عمقي نمی شود.
سبد صنعتی پلاستیکی کد 3087 دارای استحکام بالایی است.
سبد صنعتی پلاستیکی کد 3087 دور باز و کف باز و صاف است.
موارد کاربرد سبد صنعتی پلاستیکی کد 3087 را در ادامه مشاهده کنید :

جهت حمل میوه و محصولات شرکت های غذایی
جهت حمل ونقل محصولات مختلف
جهت حمل مرغ کشتارگاه ها و صنایع گوشتی
مشخصات سبد صنعتی پلاستیکی کد 3087
در ادامه ویژگی های سبد صنعتی پلاستیکی کد 3087 را مشاهده می کنید:

ابعاد : طول 67 و عرض 50 و ارتفاع 40 سانتیمتر

توجه داشته باشید این ابعاد نوشته شده بیرونی هستند.

سبد صنعتی پلاستیکی کد 3087 از جمله محصولات پرکاربرد و پرفروش کالاپلاست است ، اگر شما هم قصد خرید این محصول را دارید آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.

پیشنهاد می کنیم از سبد های دیگر همانند    سبد صنعتی    پلاستیکی کد 3880 دیدن فرمایید.



:: برچسب‌ها: سبد صنعتی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : دو شنبه 17 تير 1398
یخدان مسافرتی

یخدان مسافرتی

در نظر داریم شما را با محصولی پرکاربرد و با کیفیت آشنا کنیم،     یخدان مسافرتی      از محصولات موجود در کالاپلاست است که در ادامه ویژگی های آن را مشاهده خواهید کرد.

همانطور که مطلع هستید امروزه مصرف یخدان تنها در صنعت نیست و در مشاغل مختلف استفاده می شود همچنین مناسب ترین گزینه برای سالم رساندن مواد غذایی به مقصد هنگام مسافرت است. حمل و نقل فراورده های شیلات(ماهی ، میگو و...) ، دارو، حمل خون و ... ، مصارف خانگی از جمله مواردی هستند که از      یخدان مسافرتی      استفاده می شود، اما انتخاب یک یخدان مناسب و به صرفه با توجه به نیاز های مشتریان عزیز اهمیت زیادی دارد بنابراین کالاپلاست یخدان ها را در جنس ها و ظرفیت های متنوع ارائه می کند تا پاسخگوی نیاز تمامی مشتریان عزیز باشد.

همراه ما باشید تا ویژگی های     یخدان مسافرتی      را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم.

 

ویژگی های یخدان مسافرتی

در طراحی یخدان مسافرتی تمامی نیازهای مصرف کنندگان در نظر گرفته شده است تا بدون سختی از این محصول استفاده کنند ، از جمله مشکلاتی که افراد در یخدان های قدیمی داشتند روی هم قرار گرفتن مواد غذایی و ... که در اکثر مواقع باعث بروز مشکل و بهم ریختی محتویات داخل یخدان بود و یا یخ های آب شده که در انتهای یخدان باقی می ماند و .... ، با خرید یخدان مسافرتی از کالاپلاست دیگر مشکلات گفته شده را نخواهید داشت به ویژگی های این محصول توجه کنید.

 

قابلیت نگهداری یخ به مدت 2 روز

قفل ضد زنگ مقاوم جهت حفظ نگهداری محتویات هنگام حمل و نقل

سبد تقسیم جهت نگهداری محتویات دیگر به صورت مجزا مانند کره، پنیر و غیره

شیر تخلیه به منظور سهولت در تخلیه آب اضافی

محفظه ی ضد باکتری

جنس بیرونی بدنه استیل با رنگ الکترواستاتیک مقاوم و جنس داخلی محفظه پلی اتیلن مقاوم در برابر ضربه و بین جداری داخل و بیرونی نگهدارنده دمای پلاستوفوم

دارای دو دسته مقاوم با قابلیت تحمل وزن تا 50 کیلو جهت جابه جایی آسان دارای رنگ بندی متنوع برای هر نوع سلیقه

برای خرید      یخدان مسافرتی      با ما تماس بگیرید.

شما عزیزان می توانید یخدان مسافرتی را نیز مشاهده کنید.

 



:: برچسب‌ها: یخدان مسافرتی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : یک شنبه 16 تير 1398
تخت آوانگارد

تخت آوانگارد

محصولات مختلفی در جنس ها  و کیفیت های عالی در کالاپلاست موجود است که با توجه به نیاز خود می توانید از بخش های مختلف این فروشگاه استفاده کنید.     تخت آوانگارد      از محصولات موجود در کالاپلاست است که قرار است خدمت شما عزیزان معرفی شود، همراه ما باشید و مشخصات و ویژگی های تخت آوانگارد را مشاهده کنید.

 

ویژگی های تخت آوانگارد

از اولین ویژگی هایی که هنگام مشاهده    تخت آوانگارد      به چشم میخورد زیبایی محصول است که در هنگام خرید از اولویت های اولیه مشتریان عزیز است اما تنها معیار خرید نخواهد بود، در ادامه می توانید از ویژگی های مهم این محصول هم مطلع شوید.تخت آوانگارد ترکیبی عالی از یک محصول شیک و بادوام است. تکیه گاه این تخت در پنج موقعیت قرار میگیرد. همچنین دارای دو چرخ پنهان برای حمل آسان است. این تخت مناسب برای تمام شرایط آب و هوا می باشد و همچنین این تخت استخری به راحتی بر روی یکدیگر انباشته می شود.در ساخت تخت آوانگارد از مواد اولیه با کیفیتی استفاده شده است که طول محصول را افزایش می دهد و می توان از این محصول در برابر نور خورشید استفاده کرد چرا که دچار تغییر رنگ نخواهد شد. اگر قصد دارید    تخت آوانگارد      را خریداری کنید با کالاپلاست تماس بگیرید و این محصول را سفارش دهید.

 

مشخصات محصول تخت آوانگارد

طول ۱۸۷ و عرض ۵۴ با ارتفاع ۳۰ سانتیمتر.به شما مشتریان عزیز کالاپلاست پیشنهاد می کنیم با    تخت آوانگارد      کنار استخری بافت مووینگ نیز آشنا شوید، برای اطلاع از ویژگی ها و مشخصات آن عبارت لینک شده را انتخاب کنید.

 



:: برچسب‌ها: تخت آوانگارد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : یک شنبه 26 خرداد 1398
صندلی

صندلی

بهترین راه تبلیغات رستوران ، معرفی رستوران شما توسط مشتریانتان به دوستان و افراد خانواده است و یا حتی گاهی با عکسی که در فضاهای مجازی قرار می گیرد رستوران شما رونق بیشتری پیدا میکند، اما این اتفاق زمانی عملی می شود که محیطی زیبا و قابل توجه در رستوران خود ایجاد کرده باشید ، تنها رعایت استانداردهایی که موجب اخذ مجوز رستوران ، تالار و ... می شود موفقیتی برای شما به همراه ندارد کسب و کار موفق زمانی است که مشتریان شما با رضایت کامل از محیط و غذا از رستوران خارج شوند تا مجددا در دفعات بعدی رستوران شما انتخاب شود و یا به سایر افراد معرفی شود، بنابراین انتخاب تجهیزاتی که در نگاه مشتریان گرامی اهمیت دارد بسیار مهم است ، میز و    صندلی     های رستورن از بُلدترین تجهیزات رستوران شماست ، پیشنهاد می کنیم برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید با کالاپلاست همراه باشید تا یکی از محصولاتی که می تواند زیبایی و محیطی خاص و شیک برای شما به وجود بیاورد را معرفی کنیم.صندلی ، محصولی ست که قصد داریم خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.صندلی یکی از با کیفیت و زیباترین صندلی های رستورانی در بازار است.

ویژگی های صندلی

صندلی محصولی است که از ویژگی های بسیاری برخوردار است و می توانید از آن به عنوان یک محصول با کیفیت و مرغوب یاد کنید ، در ادامه ویژگی های این صندلی را ببینید.

مقاومت و طول عمر بالا
عمر بالای     صندلی      مسلما برای تمامی رستوران داران از اولویت های خرید می باشد ، صندلی نیز یکی از از صندلی های مقاوم از نوع رستورانی است .

طراحی خاص و زیبا
صندلی از استاندارد های طراحی و ساخت مانند ابعاد استاندارد ، طراحی بر اساس ارگونومی و تکیه گاه بلند برای راحتی و حس بهتر در هنگام استفاده از آن ضروری است . مخمل استفاده شده به عنوان روکش این صندلی مرغوب و با کیفیت است.

همانطور که در تصاویر صندلی مشاهده می کنید زیبایی خاص محصول ، همه پسند و جذاب است و می توانید به عنوان محصولی که زیبایی رستوران شما را تضمین کند آن را انتخاب کنید.

امکان چیدمان روی هم
با توجه به قرار گرفتن     صندلی      ها بر روی هم حمل و نقل و نگهداری از صندلی راحت تر انجام می شود.

قیمت صندلی با توجه به جنس و دوام بی نظیر آن مناسب است.

اگر تمایل به خرید     صندلی      دارید آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.
شما عزیزان می توانید صندلی را با میز 6 نفره دایره تاشو رینو قطر 150 سانت ست کنید.

 



:: برچسب‌ها: صندلی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : سه شنبه 7 خرداد 1398
انتخاب رشته ارشد

انتخاب رشته ارشد 

تحصیل در دوره کارشناسی ارشد که پیش نیاز آن فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی است به دو طریق کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته، امکان پذیر می باشد. مدت زمان تحصیل در دوره کارشناسی ارشد، دو سال است و از طریق آزمون ارشد همگانی پذیرش دانشجو در این مقطع انجام می شود و مقطع کارشناسی ارشد پیوسته، دوره ای شش تا هفت ساله است و پیش نیاز ورود به این مقطع، داشتن مدرک دیپلم یا مدرک پیش دانشگاهی می باشد. با توجه به اهمیت و ارزش انتخاب رشته در این مقاله به طور مفصل راجع به      انتخاب رشته ارشد     صحبت خواهیم کرد.

 انتخاب رشته ارشد 98

داوطبان پس از مشاهده کارنامه منتشر شده از جانب سایت سازمان سنجش  در نهم خرداد ماه در صورتی که مجاز به انتخاب رشته ارشد شده باشند فرم انتخاب رشته را تکمیل مینمایند. لازم به ذکر است انتخاب رشته ارشد آزاد 98 حدود یک هفته پس از اعلام نتایج انجام خواهد شد. داوطلبان در انخاب رشته خود مجاز به درج 100 کدرشته میباشند اما نحوه ی چینش کد رشته ها خود مسئله ای مهم در تکمیل فرم ثبت نام است که در ادامه با نحوه انخاب رشته و چینش رشته های آشنا خواهید شد. وارد کردن کد رشته به براساس شانس قبولی اشتباهی بزرگ است که مانع بزرگی برای ورود به دانشگاه میشود. بنابراین با اطلاعات کامل وارد مرحله انتخاب رشته شوید.قبل از انتخاب رشته سراغ دفترچه انتخاب رشته در دهم خرداد ماه منتشر خواهد شد بروید و از سهمیه ها امتیازات و شرایط شرکت در انتخاب رشته مطلع شوید.  برای انتخاب انتخاب رشته نیاز است رشته و دانشگاه های مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید، در ادامه عواملی که در انتخاب رشته مورد بررسی قرار خواهند گرفت را مشاهده خواهید کرد.

انتخاب رشته با در نظر گرفتن رتبه ی کسب شده داوطلبان کارشناسی ارشد 98، از مسئله های مهم و تأثیرگذار در نتیجه انتخاب رشته کارشناسی ارشد می باشد.

انتخاب دانشگاه هایی که سطح علمی بالایی را دارند فراموش نکنید.

توجه به ظرفیت های ارائه دانشگاه های سراسری و آزاد در رشته های مورد نظر داوطلبان و مقایسه ظرفیت ها با رتبه ی کسب کرده می تواند در انجام انتخاب رشته منطقی در رشته و دانشگاه، به داوطلب کمک کند.

آنالیز و بررسی کارنامه داوطلبان کارشناسی ارشد در سال های گذشته و مطلع شدن از وضعیت پذیرش دانشگاه از نکات مهم در مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 است.

داوطلبان عزیز با توجه به افزایش یا کاهش ظرفیت ها و آنالیز کارنامه داوطلبان سال های گذشته و سپس بررسی رتبه ی خود با توجه به شرایط گفته شده، می توانند دانشگاه های مد نظر و قابل قبولی را برای خود در نظر بگیرند. از آنجایی که در مقطع کارشناسی، با کسب رتبه قبولی داوطلبان ،50 درصد از راه موفقیت را طی خواهند کرد توصیه میکنیم با انجام انتخاب رشته هوشمندانه و اصولی به موفقیت کامل دست پیدا کنید.
در اولویت بندی رشته ها و دانشگاه ها در مرحله ی انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 چه عواملی مؤثر هستند؟ در اولویت بندی انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 بهتر است به مواردی که در ادامه ذکر می شود، توجه کنید.
 

ظرفیت های دانشگاه ها در ارائه رشته مورد نظر داوطلبان در مقطع کارشناسی ارشد

علاقمندی به رشته های درج شده در انتخاب رشته

اطلاع از هزینه های دوره های مختلف سراسری و دانشگاه آزاد – غیرا نتفاعی و ...

توجه به رتبه کسب شده و ظرفیت رشته مورد نظر

توجه به مسیر دانشگاه های انتخاب شده

توجه به سطح علمی و کیفیت آموزشی دانشگاه های انتخاب شده

اطلاع از بازار کار رشته های مورد نظر و آینده شغلی آن

استعداد و توانایی ورود به رشته انتخاب شده

داوطلبان عزیز با توجه به نکات گفته شده می توانند انتخاب دقیق و درستی داشته باشند و از  آینده ی شغلی خود، در آینده نگرانی نداشته باشند.

نحوه بررسی انتخاب رشته ارشد

در این مقاله با تأکید بسیار در مورد اولویت بندی رشته ها و دانشگاه ها رو به رو شدید. دلیل این تأکید نحوه ی بررسی انتخاب های داوطلب در دفترچه انتخاب رشته می باشد. داوطلبان کارشناسی ارشد که مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98، شده اند. برای انتخاب رشته 100 گزینه پیش رو خواهند داشت. بررسی       انتخاب رشته ارشد      داوطلب در کارشناسی ارشد از گزینه اول انتخابی شروع می شود. اگر ظرفیت رشته و دانشگاه مورد نظر به دست داوطلبانی که رتبه ی بهتری از شما را کسب کرده باشند، پر شده باشد، انتخاب دوم شما مورد بررسی قرار می گیرد و اگر باز هم ظرفیت پر شده باشد، انتخاب های بعدی شما به ترتیب گزینه های وارد شده مورد بررسی قرار می گیرد تا جایی که به ظرفیت خالی با توجه به رتبه کسب شده برسند.

شرایط انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

یکی از مهم ترین موارد قابل بررسی در اصول و نحوه ی انتخاب رشته ارشد 98، اطلاع از شرایط انتخاب رشته کارشناسی ارشد می باشد. داوطلبان کارشناسی ارشد، برای تحصیل در این مقطع در ابتدا نیاز به کسب مدرک کارشناسی دارند و بعد از آن می توانند ثبت نام آزمون ارشد را انجام دهند و در صورتی که در اعلام نتایج ارشد، مجاز به انتخاب رشته در دوره روزانه و سایر دوره ها بودند، می توانند انتخاب رشته و دانشگاه را بر اساس اولویت انجام دهند. بنابراین داوطلبان برای موفقیت در انتخاب رشته نیازمند تلاش برای کسب رتبه برتر هستند.
 

 

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد ناپیوسته 98

طبق اعلام سازمان سنجش در دهه ی دوم خردادماه 1398، انتخاب رشته کارشناسی ارشد آغاز می شود. تاریخ انتخاب رشته ارشد از 12 خرداد ماه داوطلبان عزیز قبل از شروع به انتخاب رشته،       انتخاب رشته ارشد      را به طور کامل و دقیق مطالعه کنید.

نکات مهم در انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

برای موفقیت در پذیرش دانشگاه ها و رعایت اصول و نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98، لازم می دانیم شما را به مطالعه ی نکات مهم در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دعوت کنیم. تا بر اثر سهل انگاری و عدم توجه شما به نکات گفته شده، فرصت تحصیل در مقطع کارشناسی را از دست ندهید.
 

توجه به زمان و تاریخ های درج شده در دفترچه (زمان انتخاب رشته، زمان انتشار دفترچه راهنما و...)

مطالعه کامل دفترچه راهنمای ثبت نام و دفترچه راهنمای انتخاب رشته

توجه کد رشته و کد ضریب گرایش های مورد نظر

رعایت مواردی که در انتخاب رشته منطقی به شما کمک می کند.

در نهایت پس از انتخاب رشته ارشد ، پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله       انتخاب رشته ارشد      بزنید.
اگر سوالی در زمینه اصول و نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
شماره تماس فقط با تلفن ثابت بدون گرفتن کد در سراسر کشور   9099071974



:: برچسب‌ها: انتخاب رشته ارشد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398
مبل حصیری

مبل حصیری

این بار با معرفی   مبل حصیری    همراه شما عزیزان هستیم ، کالاپلاست با معرفی مبل حصیری  با تشک شما را در انتخاب محصولی با دوام و با کیفیت یاری خواهد کرد ، برای اطلاع از ویژگی های  مبل حصیری    همراه ما باشید.

ویژگی های مبل حصیری

علاوه بر زیبایی نیاز است از ویژگی ها و عوامل موثر در انتخاب یک صندلی مناسب برای فضای باز که قرار است در مقابل تاب آفتاب و باران قرار گیرد، مطلع شوید.

مبل حصیری  مناسب برای استفاده در فضاهای باز و باغ ها به کار می رود.
این مبل از جنس پلیمر خاص ساخته شده که مقاوم در برابر نور خورشید و رطوبت است ، با ظاهری زیبا و شیک به شکل حصیربافت در رنگ های متنوع و پرطرفدار عرضه می شود.
این مبل بسیار مقاوم و مستحکم می باشد ، بنابراین می توانید سالیان طولانی از این محصول با کیفیت و مقاوم استفاده کنید.
از دیگر ویژگی های  مبل حصیری     این است که دارای تکیه گاه راحتِ متناسب با ستون فقرات طراحی شده ، است و همچنین جاگیری دسته های این مبل موجب تعادل و ثبات و راحتی بیشتر این مبل شده است.
جالب است بدانید که این مدل قابل مونتاژ و جدا شدن از هم است.
این مبل قابل شست و شو می باشد و با توجه به قیمت مناسبی که دارد می تواند به عنوان ست مناسبی در محیط های باز و دنج انتخاب شود.
با این انعطاف پذیری مبل حصیری  یک انتخاب مناسب است .
در ادامه می توانید ابعاد   مبل حصیری      را مشاهده کنید.



:: برچسب‌ها: مبل حصیری ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398
گلدان فلزی

گلدان فلزی

استفاده از گل و      گلدان فلزی     در تزئینات خانه ، کافه ، بیمارستان و ... در هوای آلوده این این روزها بهترین ایده و تزئین است که خوشبختانه در سال های اخیر تعداد علاقمندان به گل و گلدان افزایش پیدا کرده است.اگر قصد دارید شما هم از این تزئین زیبا که سلامت اطرافیانتان را فراهم می کند استفاده کنید ، بهتر است با گلدان هایی که زیبایی بیشتری را ایجاد می کند آشنا شوید.ما در کالاپلاست با عرضه محصولات متنوع از جمله گلدان هایی با جنس های مختلف و مدل های متفاوت شما را در انتخاب برترین       گلدان فلزی      که زیبایی را به محیط منزل و یا محیط های کاری حتی در فضاهای باز ایجاد می کند ، راهنمایی می کنیم.اگر قصد دارید دکوری قدیمی و دیزاین نوستالژی داشته باشید بی شک گلدان های فلزی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. امروزه گلدان فلزی در رنگ های زیبای تولید می شوند که بسیار چشم نواز می باشند، گلدان فلزی کید 9 از جمله گلدان های فلزی است که قصد معرفی آن را خدمت شما عزیزان داریم، همراه ما باشید.

ویژگی های گلدان فلزی

یکی از ویژگی های گلدان فلزی کید 9 که باعث افرایش زیبایی و استفاده های بیشتر از آن در تزئینات می شود ، رنگ بندی محصول است، شما می توانید در رنگ های متعدد و دلخواه محصول را سفارش بدهید.
از دیگر ویژگی هایی که در گلدان های ولزی و گلدان فلزی کید 9 وجود دارد ، قیمت محصول است ، اگر قصد خرید محصولان ارزان را دارید این گزینه برای شما مناسب است.
مقاومت محصولات فلزی از جمله گلدان فلزی کید 9 بالا و می توانید در سال های طولانی از آن استفاده کنید و از این جهت انتخابی مقرون به صرفه می باشد.
گلدان فلزی کید 9 از دسته گلدان های فلزی سبک است که می توانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید.
در صورتی که ویژگی های      گلدان فلزی      را تایید کرده و این محصول را پسندیده اید برای خرید این محصول را در رنگ ها و تعداد دلخواه در سبد خرید خود اضافه کنید.

مشخصات گلدان فلزی

مشخصات و ابعاد گلدان فلزی کید 9 را در ادامه مشاهده کنید.

ارتفاع: 9 سانیمتر

قطر 8 : سانتیمتر

پیشنهاد می کنیم در کنار گلدان فلزی کید 9 از       گلدان فلزی      لاین 40 نیز استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: گلدان فلزی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398