استیل هامون

 استیل هامون

صندلی      استیل هامون     ، محصولی مدرن و زیباست که امروزه طرفداران بیشماری دارد ، کالاپلاست با عرضه این محصول شما را در انتخاب و طراحی دکوراسیون منزل و یا محیط های کاریتان یاری می کند ، صندلی استیل هامون در دکوراسیون داخلی منازل استفاده می شود ، این محصول به عنوان صندلی نهار خوری ،صندلی سالن نیشیمن ،آشپزخانه ، به عنوان صندلی میز تحریر، و محیط کاری مانند رستوران ها، کافی شاپ ها و ... و حتی محیط های باز کاربرد دارد، بنابراین صندلی استیل هامون انتخابی همه پسند در محیط های مختلف است. در ادامه می توانید با ویژگی ها و مشخصات صندلی استیل هامون آشنا شوید، همراه ما باشید.

ویژگی های استیل هامون

همانطور که گفته شد صندلی       استیل هامون    از جمله صندلی های مدرن ، زیبا و شیک است که طرفداران زیادی پیدا کرده است ، این محصول از مدرن ترین نوع صندلی است که کاربرد های مختلفی دارد.

علاوه بر طراحی زیبا و دلنشین ، طراحی صندلی استیل هامون به گونه ای است که تا 120 کیلو گرم وزن را تحمل می کند.

ارتفاع نشیمن صندلی تا زمین 45 سانتی متر است بنابر این ارتفاعی استاندارد است که باعث پا درد و خستگی شما عزیزان نمی شود.

صندلی       استیل هامون     دارای طراحی خاص و کلاسیک، زیبایی بخش فضاهای مختلف عمومی اعم از رستوران ها و کافه تریاها، فضاهای اداری و کنفرانس و همچنین مناسب برای داخل خانه می باشد.

بدنه صندلی ایزی از جنس پلاستیک بسیار مقاوم و با دوام  می باشد و در عین حال این محصول بسیار راحت است.

تمامی ویژگی های گفته شده دلیل انتخاب این محصول است، برای خرید صندلی استیل هامون با کالاپلاست تماس بگیرید.

 

 



:: برچسب‌ها: استیل هامون ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : یک شنبه 21 مهر 1398
تیرآهن 18

تیرآهن 18

یکی از المان های اصلی و اساسی در صنعت ساخت و ساز تیرآهن است.    تیرآهن 18      علاوه بر سازه های ساختمانی در برخی از پروژه های متفاوت نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. تیرآهن به طور کلی در سایز 12 تا 30 و توسط کارخانه های متفاوتی تولید می‌شود. تیرآهن 18 در گروه سایزهای پر مصرف است. بهترین و با کیفیت تیرآهن 18 توسط کارخانه ذوب آهن اصفهان تولید می‌شود.

تیرآهن 18 ذوب آهن اصفهان را با نام های 18 ذوبی، تیر18 اصفهان، تیرآهن 18 ذوب آهن نیز گفته می‌شود. تیرآهن 18 ذوب آهن اصفهان با استاندارد IPE تولید می‌شود. استاندارد IPE استاندارد ایران و اروپا است. به طور کلی استاندارد های تولیدی تیرآهن به شرح زیر است.

IPE: استاندارد ایران و اروپا که تیرآهن 18 ذوب آهن اصفهان نیز بر اساس همین استاندارد تولید می‌شود.

INP: استاندارد چین و روسیه

در این دو استاندارد شکل تیرآهن تولیدی به شکل I است و در استاندارد IPE ضخامت بال تیرآهن تغییر پذیر نیست. طول تولیدی تیرآهن 12 متر است. اما تیرآهن 18 ذوب آهن اصفهان با طول کمتر نیز تولید میشود که به آن تیرآهن نرمال 18 ذوب آهن اصفهان می‌گویند.     تیرآهن 18       به دو حالت شاخه و وزنی(کیلوگرم) تولید می‌شود. در آهن هایپر امکان خرید به هر دو صورت وجود دارد.

نحوه و مزایای خرید تیرآهن 18 از آهن هایپر

تیرآهن 18 بهترین کیفیت را دارد و از معروفیت بسیاری برخوردار است. آهن هایپر امکانی را فراهم کرده است تا شما بتوانید تیرآهن 18 ذوب آهن اصفهان را بدون واسطه و با کمترین قیمت ممکن خریداری کنید.

آهن هایپر تیرآهن 18 ذوب آهن اصفهان را در دو بنگاه تهران و اصفهان عرضه میکند. در آهن هایپر محدودیت تعداد خرید وجود ندارد. مزایای خرید تیرآهن 18 ذوب آهن اصفهان از آهن هایپر به شرح زیر است.

ارائه فاکتور رسمی

تطابق وزن خریداری شده و ارسال شده، عدم مغایرت وزنی

خرید بدون واسطه با کمترین قیمت

ارسال در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه حمل

ارائه برگه استاندارد محصول

خرید با ضمانت بانکی

تضمین اصالت کالا

برای خرید     تیرآهن 18      با کارشناسان آهن هایپر تماس بگیرید تا شما را از مشخصات و قیمت محصول، نحوه ثبت سفارش و شرایط پرداخت، نحوه ارسال و زمان ارسال مطلع کنند. برای تماس با آهن هایپر با شماره 02172025 تماس بگیرید.

 

 



:: برچسب‌ها: تیرآهن 18 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : پنج شنبه 18 مهر 1398
تیرآهن 14

تیرآهن 14

تیرآهن یکی از پرمصرف ترین محصولات کاربردی است و در سایزهای مختلف تولید می‌شود. در میان سایزهای تیرآهن، پرکاربرد ترین آن     تیرآهن 14      است. تیرآهن 14 در داخل ایران توسط کارخانه های بسیاری تولید می‌شود. از میان کارخانه های تولیدی شرکت ذوب آهن اصفهان معروفیت بیشتری دارد. این معروفیت به دلیل کیفیت عالی و البته سابقه طولانی این شرکت است. شرکت ذوب آهن اصفهان اولین کارخانه فولادی کشور است و بیش از 50 سال سابقه دارد.

طول      تیرآهن 14 اصفهان       12 متر است و به صورت شاخه و وزنی به فروش می‌رسد. البته در صورتی نیاز به تیرآهنی با طول کمتر از 12 متر داشته باشید، می‌توانید از تیرآهن نرمال 14 ذوب آهن استفاده کنید. تیرآهن نرمال به تیرآهنی گفته می‌شود که طول آن کمتر از 12 متر باشد.آهن هایپر    تیرآهن 14        را در دو بنگاه تهران و اصفهان به فروش می‌رساند. شما میتوانید تیرآهن 14 ذوب آهن اصفهان را بدون واسطه و محدودیت تعداد از آهن هایپر خریداری کنید.

موارد استفاده از تیرآهن 14

تیرآهن 14 ذوب آهن اصفهان که به تیرآهن 14 ذوبی، تیرآهن 14 ذوب، تیرآهن 14 اصفهان نیز معروف است، در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرد. تیرآهن ها در ساخت و ساز یک ساختمان وظیفه حمل وزن را بر عهده دارند و از آنها به عنوان ستون، خرپا، نعل و تیر استفاده می‌شود.

نحوه خرید تیرآهن 14

اگر قصد       تیرآهن 14 اصفهان        را دارید با آهن هایپر تماس بگیرید و سفارش خود را به ثبت برسانید. آهن هایپر امکان خرید بدون واسطه را برای شما فراهم کرده است. کارشناسان آهن هایپر شما را از مشخصات کالا، قیمت، نحوه ثبت سفارش و شرایط پرداخت و نحوه ارسال محصول مطلع می‌کند.

خرید از آهن هایپر مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه آنها را آورده ایم.

ارائه فاکتور رسمی

ارسال سریع با کمترین قیمت حمل

خرید بدون واسطه

عدم مغایرت وزنی با ضمانت آهن هایپر

تضمین اصل بودن جنس

برای خرید تیرآهن سایز 16 به  صفحه    تیرآهن 14      مراجعه نمایید.

 



:: برچسب‌ها: تیرآهن 14 ، تیرآهن 14 اصفهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : دو شنبه 15 مهر 1398
تیرآهن 12

تیرآهن 12

یکی از محصولات فولادی پرکاربرد و یکی از المان های بسیار مهم و اساسی در صنعت ساخت و ساز تیرآهن است. تیرآهن در سایزهای مختلفی تولید میشود و اولین سایز تولیدی آن    تیرآهن 12     است. تیرآهن در ساختمان وظیفه حمل فشارهای تنشی و خمشی را بر عهده دارند.

تیرآهن در کارخانه های بسیاری در داخل و خارج از کشور تولید میشود. یکی از کارخانه های تولیدی در داخل کشور، شرکت ذوب آهن اصفهان است. شرکت ذوب آهن اصفهان با کیفیت ترین تیرآهن را تولید میکند.    تیرآهن 12 اصفهان      از این رو جز معروف ترین تیرآهن های سایز 12 است.

تیرآهن با استاندارد زیر تولید میشود:

استاندارد ایران و اروپا

استاندارد چین و روسیه

بال یهن

تیرآهن تولیدی ذوب آهن اصفهان با استاندارد ایران و اروپا تولید میشود. شکل این تیرآهن شبیه به کلمه I است و ضخامت بال آن نیز ثابت است.

به طور کلی    تیرآهن 12     در کلیه سایزها در طول 12 متر تولید میشوند و به تیرآهن هایی که با سایز کمتر تولید میشوند تیرآهن نرمال میگویند.

موارد استفاده از تیرآهن 12

تیرآهن 12 ذوب آهن اصفهان علاوه بر مصرف در ساخت و ساز در موارد دیگری نیز مورد استفاده قرار میگیرد. از جمله کاربردهای تیرآهن 12 ذوب آهن اصفهان در ساختمان استفاده به عنوان ستون، خرپا، نعل و تیر میتوان اشاره کرد.

نحوه خرید تیرآهن 12

برای خرید     تیرآهن 12 اصفهان      با پایین ترین قیمت میتوانید با آهن هایپر تماس بگیرید. آهن هایپر در دو بنگاه تهران و اصفهان تیرآهن 12  را عرضه میکند و شما عزیزان میتوانید با یک تماس تلفنی بدون محدودیت تعداد، تیرآهن 12 ذوب آهن اصفهان را سفارش دهید.

مزایای خرید تیرآهن 12  از آهن هایپر

ارائه فاکتور رسمی

عدم مغایرت وزنی

تضمین اصالت کالا

ارائه برگه استاندارد کالا

خرید بدون واسطه با پایین ترین قیمت بازار

ارسال در سریع ترین زمان ممکن و با پایین ترین قیمت

برای آشنایی، اطلاع از قیمت و خرید تیرآهن 14 به صفحه    تیرآهن 12      مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: تیرآهن 12 ، تیرآهن 12 اصفهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : دو شنبه 15 مهر 1398
میلگرد نیشابور

میلگرد نیشابور

یکی از میلگردهای تولیدی در داخل کشور،‌     میلگرد نیشابور      است. میلگرد نیشابور با نام میلگرد خراسان و یا مشهد نیز شناخته می‌شود. میلگرد نیشابور در رده میلگردهای سبک قرار دارد و از کیفیت بالایی برخوردار است. از آنجایی که قیمت این میلگرد نسبت به سایر میلگردهای بازار قیمتی مناسب تر دارد،‌ از این رو متقاضی خرید بیشتری نیز دارد. میلگرد نیشابور در سایز و قطر های مختلفی تولید می‌شود و قیمت آنها نیز بسته به سایز و قطر متفاوت است.      قیمت میلگرد نیشابور      را میتوانید در سایت آهن هایپر مشاهده کنید و برای گرفتن تاییده قیمت با کارشناسان آهن هایپر تماس بگیرید.

میلگرد نیشابور      در دو مدل ساده و آجدار توسط کارخانه فولاد خراسان و در سایز های ۱۰ تا ۳۲ تولید می‌شود. تمامی سایزهای میلگرد نیشابور در آهن هایپر موجود می‌باشد. شما میتوانید       قیمت میلگرد نیشابور       را در سایز و تعداد مدنظرتان سفارش دهید.

قیمت میلگرد نیشابور

آهن هایپر امکان خرید    میلگرد نیشابور      بدون واسطه را برای شما فراهم کرده است. خرید بدون واسطه،‌ حداقل قیمت را به همراه دارد. سایر مزایای خرید از آهن هایپر به شرح زیر است:

  • ارائه فاکتور رسمی
  • ارائه برگه استاندارد محصول
  • ارسال سریع با نازلترین قیمت حمل
  • اطمینان از اصالت کالا
  • سفارش آسان و مطمئن

برای سفارش    میلگرد نیشابور      با آهن هایپر (شماره ۰۲۱۷۲۰۲۵) تماس بگیرید تا کارشناسان آهن هایپر شما را راهنمایی کنند.

 

 

http://www.loxblog.com/admin.php#purchasing


:: برچسب‌ها: میلگرد نیشابور , قیمت میلگرد نیشابور ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : دو شنبه 8 مهر 1398
تیرآهن

 تیرآهن

تیرآهن لانه زنبوری دارای حفره های توخالی و شبیه به لانه زنبور هستند. این حفره های توخالی به شکل شش ضلعی، با اندازه ای مشخص و در فواصل معین طراحی شده اند. از این رو به آنها    تیرآهن    لانه زنبوری می­گویند.

استفاده از   تیرآهن    لانه زنبوری در ساختمان سازی بسیار متداول است.  زیرا تیرآهن لانه زنبوری می­تواند ضعف های ساختمان های فولادی را جبران کند و آن هم به ویژگی این تیرآهن برمیگردد.    خرید تیرآهن     لانه زنبوری با هدف افزایش مقاومت خمشی و با حداقل خیز و وزن کمتر در مقایسه با تیرآهن نورد شده، طراحی و ساخته شده است.

خرید تیرآهن

برای تهیه   تیرآهن    لانه زنبوری ابتدا در روی تیرآهن نورد شده با استفاده از الگو به صورت شش ضلعی از ورق آهن سفید یک میلی متری با توجه به استاندارد ساخته شده خط می گردد سپس   خرید تیرآهن     را روی یک شاسی افقی با زدن تک خال جوش در نقاط مختلف برای جلوگیری از تاب برداشتن قرار می دهند. سپس توسط دستگاه برش، برش خورده تا به دو پروفیل بالا و پایین تبدیل شود. سپس داندانه ها را جابجا می­کنند و کارگر ماهر از دوطرف و به صورت دستی دو پروفیل را جوشکاری میکند.

برای ساخت تیرآهن لانه زنبوری می­توان از دو روش استفاده کرد.

  • روش سرد
  • روش گرم

در روش سرد، یک قطع کن سنگین مجهز به گیوتین   تیرآهن    را در امتداد خط منکسر برش می­دهد. در روش گرم ابتدا با استفاده از شابلون نصف شش ضلعی خط منکسر روی تیرآهن رسم می­شود. سپس تیرآهن را روی یک شاسی افقی مستقر کرده و در چند نقطه خال جوش میزنند. سپس تیرآهن را برش میزنند.

قیمت تیرآهن

تبدیل تیرآهن معمولی به    قیمت تیرآهن    لانه زنبوری با مزایایی همراه است و همین مزایا هستند که کاربرد آن را نسبت به تیرآهن معمولی بیشتر میکنند. یکی از مزایای مهم تبدیل   قیمت تیرآهن  معمولی به لانه زنبوری افزایش مدول مقطع و ممان اینرسی مقطع و مقاومت خمشی است. در ادامه سایر مزایای لانه زنبوری نسبت به تیرمعمولی را آورده ایم.

  • سبک شدن وزن مصالح و مقرون به صرفه بودن
  • رد کردن لوله های تاسیساتی وبرق از حفره ها
  • کاهش وزن وارد شده به عناصر اصلی سازه و ستون ها
  • صرفه جویی نسبی در مصرف فولاد

  انواع تیرآهن

همواره هیچ محصولی تنها دارای مزیت نیست و معایبی هم به همراه دارد.   خرید تیرآهن     لانه زنبوری نیز از این قاعده مستثنی نیست و با معایبی همراه است. از جمله معایب لانه زنبوری می­توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • وجود حفره های   قیمت تیرآهن  لانه زنبوری موجب می­شود تا تنش های برشی در محل تکیه گاه های پل به ستون یا اتصال تیر آهن تودلی به پل لانه زنبوری وارد شود.
  • ممکن است محل اتصال مقطع برش شده دچار لهیدگی جان شود و این مسئله بسیار مهم است.

استفاده از تیرآهن لانه زنبوری معایب دیگری نیز دارد که میشود با کمی اصلاح و دقت آنها را بر طرف کرد.



:: برچسب‌ها: تیرآهن , قیمت تیرآهن , خرید تیرآهن ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : شنبه 6 مهر 1398
تیرآهن ذوب آهن اصفهان

تیرآهن ذوب آهن اصفهان

شرکت ذوب آهن اصفهان بیش از 52 سال است که در این عرصه مشغول به کار است.     تیرآهن ذوب آهن اصفهان         زمانی آغاز بکار کرد که فعالیت های صنعتی در ایران شکل نگرفته بود بنابراین این شرکت مادر صنعت فولاد ایران محسوب می­شود.

یزدی زاده مدیرعامل    تیرآهن ذوب آهن اصفهان        ، ظرفیت تولید این شرکت را بیش از 3 میلیون تن اعلام کرده است. در حال حاضر اصلی ترین مشکل شرکت ذوب آهن اصفهان تامین مواد اولیه است. هر چند که این شرکت تمام تلاش خود را کرده است و پیشرفت خوبی را در سه ماهه نخست امسال به ثبت رسانده است.

تیرآهن ذوبی

شرکت ذوب آهن اصفهان ،    تیرآهن ذوبی      علاوه بر مسئولیت های صنعتی خود، بر مسئولیت های اجتماعی خود نیز پای بند است. بدین منظور این شرکت طرح جمع آوری فاضلاب شهری و روستایی فلاورجان را کلنگ زنی کرده است. امروزه کشور و استان اصفهان با مشکل کم آبی مواجه است و لازم است تا میزان مصرف آب مدیریت شود و در صدد رفع این مشکل اقداماتی انجام شود.

در زمان تاسیس    تیرآهن ذوب آهن اصفهان        ، میزان یک متر مکعب در ثانیه آب از رودخانه زاینده رود برای این شرکت در نظر گرفته شده بود. و از طرفی طبق برنامه توسعه 1404 میزان مصرف آب این شرکت باید به میزان مصرف روزانه و شرب مختصر شود.

شرکت ذوب آهن اصفهان پروژه تاسیسات فاضلاب روستایی کشور در فلاورجان را اجرایی کرد و اعلام کرد امید است تا پایان امسال    تیرآهن ذوبی      اولین فاز پساب ایمان شهر به این کارخانه منتقل شود.

تیرآهن ذوب آهن

شرکت ذوب آهن اصفهان چهار هزار میلیارد ریال در پروژه های زیست محیطی و ایجاد بزرگترین جنگل دست ساز کشور هزینه کرده است. کل فنس تولید     تیرآهن ذوب آهن      780 هکتار است و طبق استاندارد جهانی نیاز به 200 هکتار فضای سبز دارد. میزان فضای سبز و جنگل دست ساز شرکت ذوب آهن معادل 16500 هکتار است و این میزان فضای سبز معادل 80 برابر استاندار جهانی است.

پیشرفت تیرآهن ذوب آهن اصفهان

شرکت ذوب آهن اصفهان  ،    تیرآهن ذوب آهن      نقش مهمی در تامین مصالح پروژه های عمرانی کشور دارد و پایه گذار بسیاری از صنایع دیگر است. ذوب آهن در حال حاضر علاوع بر فولاد ساختمانی، میلگرد با کیفیت عالی نیز تولید میکند. میلگرد این شرکت در حال حاضر با نام میلگرد ذوبی شناخته میشود.

یکی از محصولات مهم ذوب آهن، تیرآهن است. در سال گذشته شرکت ذوب آهن موفق شد تا     تیرآهن ذوبی       برای اولین بار تولید کند. H300 جایگزینی ایمن، استاندارد و اقتصادی برای تیر روق است.

شرکت ذوب آهن اصفهان میتواند 50% ار تولیدات    تیرآهن ذوب آهن      را صادر کند. این حجم بالای صادرات به دلیل داشتن گواهی نامه معتبر بین المللی است. عمده صادرات این شرکت به کشور های خلیج فارس، عراق، افغانستان، آسیای دور، شمال افریقا و بخشی از اروپا معطوف شده است.

 



:: برچسب‌ها: تیرآهن ذوب آهن اصفهان , تیرآهن ذوبی , تیرآهن ذوب آهن ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : سه شنبه 2 مهر 1398
تیرآهن

 تیرآهن

تیرآهن لانه زنبوری دارای حفره های توخالی و شبیه به لانه زنبور هستند. این حفره های توخالی به شکل شش ضلعی، با اندازه ای مشخص و در فواصل معین طراحی شده اند. از این رو به آنها    تیرآهن    لانه زنبوری می­گویند.

استفاده از   تیرآهن    لانه زنبوری در ساختمان سازی بسیار متداول است.  زیرا تیرآهن لانه زنبوری می­تواند ضعف های ساختمان های فولادی را جبران کند و آن هم به ویژگی این تیرآهن برمیگردد.    خرید تیرآهن     لانه زنبوری با هدف افزایش مقاومت خمشی و با حداقل خیز و وزن کمتر در مقایسه با تیرآهن نورد شده، طراحی و ساخته شده است.

خرید تیرآهن

برای تهیه   تیرآهن    لانه زنبوری ابتدا در روی تیرآهن نورد شده با استفاده از الگو به صورت شش ضلعی از ورق آهن سفید یک میلی متری با توجه به استاندارد ساخته شده خط می گردد سپس   خرید تیرآهن     را روی یک شاسی افقی با زدن تک خال جوش در نقاط مختلف برای جلوگیری از تاب برداشتن قرار می دهند. سپس توسط دستگاه برش، برش خورده تا به دو پروفیل بالا و پایین تبدیل شود. سپس داندانه ها را جابجا می­کنند و کارگر ماهر از دوطرف و به صورت دستی دو پروفیل را جوشکاری میکند.

برای ساخت تیرآهن لانه زنبوری می­توان از دو روش استفاده کرد.

  • روش سرد
  • روش گرم

در روش سرد، یک قطع کن سنگین مجهز به گیوتین   تیرآهن    را در امتداد خط منکسر برش می­دهد. در روش گرم ابتدا با استفاده از شابلون نصف شش ضلعی خط منکسر روی تیرآهن رسم می­شود. سپس تیرآهن را روی یک شاسی افقی مستقر کرده و در چند نقطه خال جوش میزنند. سپس تیرآهن را برش میزنند.

قیمت تیرآهن

تبدیل تیرآهن معمولی به    قیمت تیرآهن    لانه زنبوری با مزایایی همراه است و همین مزایا هستند که کاربرد آن را نسبت به تیرآهن معمولی بیشتر میکنند. یکی از مزایای مهم تبدیل   قیمت تیرآهن  معمولی به لانه زنبوری افزایش مدول مقطع و ممان اینرسی مقطع و مقاومت خمشی است. در ادامه سایر مزایای لانه زنبوری نسبت به تیرمعمولی را آورده ایم.

  • سبک شدن وزن مصالح و مقرون به صرفه بودن
  • رد کردن لوله های تاسیساتی وبرق از حفره ها
  • کاهش وزن وارد شده به عناصر اصلی سازه و ستون ها
  • صرفه جویی نسبی در مصرف فولاد

  انواع تیرآهن

همواره هیچ محصولی تنها دارای مزیت نیست و معایبی هم به همراه دارد.   خرید تیرآهن     لانه زنبوری نیز از این قاعده مستثنی نیست و با معایبی همراه است. از جمله معایب لانه زنبوری می­توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • وجود حفره های   قیمت تیرآهن  لانه زنبوری موجب می­شود تا تنش های برشی در محل تکیه گاه های پل به ستون یا اتصال تیر آهن تودلی به پل لانه زنبوری وارد شود.
  • ممکن است محل اتصال مقطع برش شده دچار لهیدگی جان شود و این مسئله بسیار مهم است.

استفاده از تیرآهن لانه زنبوری معایب دیگری نیز دارد که میشود با کمی اصلاح و دقت آنها را بر طرف کرد.



:: برچسب‌ها: تیرآهن , خرید تیرآهن , قیمت تیرآهن ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : دو شنبه 1 مهر 1398
اسپری بدن

اسپری بدن

تعریق در روزهای گرم تابستان برای بسیاری از افراد ناخوشایند و آزار دهنده ای است . معمولا تمامی افراد برای جلوگیری از تعریق و یا بوی ناخوشایند آن از مواد آرایشی و بهداشتی مختلف موجود در بازار استفاده می کنند ، اما با شناخت عملکرد هر یک از این مواد می توان انتخاب بهتری داشت. برای رفع بوی عرق مام و اسپری دئودورانت دو گزینه پرطرفدار هستند که عملکرد متفاوتی دارند. مام ها معمولا برای مدتی فرایند تعریق را عقب انداخته و با توجه به رایحه ای که دارند بوی خوشایندی را ایجاد میکنند ، اما برای اطلاع از نحوه عملکرد اسپری دئودورانت مردانه مونت سکرت بادی کر به ادامه ی مطلب توجه کنید.

اسپری بدن مونت لجند بادی کر از محصولات عالی و بسیار پر طرفدار و شناخته شده ای است که اینبار با نام اسپری دئودورانت مردانه مونت سکرت بادی کر به مشتریان و طرفداران عطرهای خاص و ویژه عرضه می شود.

عملکرد اسپری دئودورانت مردانه مونت سکرت بادی کر

گرچه عرق کرن با بوی ناپسند همراه است ، اما در هر صورت نمیتوان فواید بیشمارش را انکار کرد . تعریق به عنوان سیستم تهویه بدن شناخته می شود و با این عمل مواد زاید از بدن دفع شده و به شادابی افراد کمک می کند. برای از بین بردن بوی بد عرق ، اسپری دئودورانت میتواند گزینه مناسبی برای افراد باشد . با توجه به رایحه های معطر و شیک این اسپری ، گزینه عالی برای افرادی است که در فصل تابستان و یا دیگر فصل ها در اثر فعالیت های روزمره دچار تعریق می شوند . اسپری دئودورانت مردانه مونت سکرت بادی کر  با رایحه ای بسیار دلپذیر از پرطرفدار ترین محصولات این مجموعه است .

ویژگی اسپری دئودورانت مردانه مونت سکرت بادی کر

اسپری بدن دئودورانت مردانه مونت سکرت بادی کر در گروه اسپری های خوش بو کننده با رایحه ی خنک و شیرین است. با توجه به رایحه ی این نوع اسپری در فصل تابستان و پاییز میتوانید از آن استفاده کرده و احساس خوبی را در طول روز داشته باشید.

رایحه ی ارومتیک فوژه آرام بخش و خنک و شیرین اسپری دئودورانت مردانه مونت سکرت بادی کر ، تنها در عطر های مردانه وجود دارد که حس عجیب و فوق العاده ای را ایجاد می کند.

ماندگاری اسپری بدن دئودورانت مردانه مونت سکرت بادی کر قابل قبول و مناسب است و با پخش بوی عالی از بهترین گزینه ها محسوب می شود. جزئیات بیشتر اسپری دئودورانت مردانه مونت سکرت بادی کر را می توانید در جدول مشخصات مشاهده کنید .

 



:: برچسب‌ها: اسپری بدن ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : چهار شنبه 27 شهريور 1398
آهن هایپر

آهن هایپر

درباره خدمات آهن هایپر
مجموعه    آهن هایپر     فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش آهن آلات با با 30 سال سابقه زرین و درخشان     اهن هایپر         که در کسب رضایت مشتری و بهترین ارائه بهترین خدمات برای شما عزیزان تلاش نموده و همواره در این راستا با برنامه ریزی و تلاش روز افزون میکوشد تا با بهترین خدمات برای شما عزیزان فراهم کند.باعث افتخار و سربلندی این مجموعه است که طی این سال ها شایسته خدمات رسانی و جلب رضایت شما عزیزان بوده است .از این رو مجموعه     آهن هایپر      بستری جدید را در زمینه خرید و فروش محصولات خود ایجاد کرده تا بتوانیم کسب رضایت و بهترین خدمات برای شما عزیزان سربلند باشیم.همیشه برای خرید محصول و خدمات     اهن هایپر      مورد نیاز مشتری چند اصل مهم است : قیمت ، کیفیت ، سرعت ارائه خدمات ، برخور با مشتری ، پشتیبانی . پاسخگویی ، و تضمین محصولات که این عوامل باعث انتخاب مستری و تصمیم گیری آن میشود.

چرا آهن هایپر ؟

مجموعه     آهن هایپر      این عوامل را جز اولیت های کاری خود گذاشته است و در تلاش است که بهترین خدمات را به مشتریان خود بدهد.جلب زضایت و رضایت مندی مشتریان یکی از افتخارات این مجموعه است که همواره آهن هایپر در تلاش میباشد که رضایت کامل شما عزیزان را جلب نماید.باعث افتخار و سربلندی این مجموعه است که طی این سال ها شایسته خدمات رسانی و جلب رضایت شما عزیزان بوده است . ahanhyper
تعهد اخلاقی و قانونی طبق اصول قانونی و جلب رضایت مشتریان
ارسال سریع و به موقه بار و تضمین بار ارسال شده و تضمین باربری
تضمین تمام محصولات ارسال شده منطبق با سفارش شما و برگشت کالای معیوب
صادرات انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی به خارج از کشور
فروش اعتباری (مدت دار) محصولات پس از اعتبار سنجی
ahanhyper



:: برچسب‌ها: آهن هایپر , اهن هایپر , ahanhyper ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : دو شنبه 28 مرداد 1398